FAQ

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Creditcard (Mastercard, VISA, Maestro)
  • Klarna
  • UnionPay
  • Apple Pay
  • PayPal

Waar is mijn terugbetaling?

Nadat een retour bij ons is aangekomen, controleren we het product en storten we het bedrag terug op je rekening. Is het al een week geleden dat je retour bij ons is aangekomen? Stuur dan even een mailtje naar info@heyheaven.nl om te vragen of je retour al verwerkt is. 

Bestellen en Bezorgen

Kan ik een beselling plaatsen zonder account?

Ja! Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn product binnen heb?

Als je vandaag besteld voor 21 uur is je product de volgende dag in huis, tenzij op de productpagina staat dat het langer kan duren.

*Een van onze marmeren salontafels is zwaarder dan 32kg en kan niet met PostNL mee. Dit product doet er 2-3 werkdagen over. 

How much is shipping?

Shipping costs depend on the item you’ve ordered and the country where it’s being delivered. Please refer to this delivery cost table (add link) to check the postage fees for different destination countries. If your order value is more than $75, we provide free shipping within the U.S.

Retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Stuur een mailtje naar info@heyheaven.nl en vraag om een retourlabel.

Laat altijd weten wat de rede is en stuur foto's als er een probleem is met het prouduct. We sturen dan zo snel mogelijk een reactie met een retourlabel in de bijlage. Print vervolgens het label uit en plak hem op de doos. Daarna kun je hem inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. 

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Wat vervelend dat je product is beschadigd!

In veel gevallen kunnen we een vervangend onderdeel opsturen. Daarnaast is het mogelijk om een nieuw artikel of een korting te ontvangen. Om je zo goed mogelijk te helpen kun je een mail met foto's sturen naar info@heyheaven.nl. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.